Případová studie úspěšné public affairs kampaně za záchranu second-handů

5 září, 2016 1:44 pm

V září 2014 vyhlásil švédský daňový úřad Skatteverket zvýšení sazby DPH pro second-handy z 0 % na 25 %. Kvůli této přehnaně přísné regulaci by velká řada společností musela omezit, respektive ukončit svůj provoz. Obchodní síť Ideell Second Hand, se rozhodla řešit vzniklou situaci proaktivně a ve spolupráci s agenturou Springtime připravily rozsáhlou PR a PA kampaň, jejímž cílem bylo ponechání původní nulové sazby DPH pro second-handy. Po dvou letech intenzivní veřejné kampaně se podařilo přesvědčit švédské politiky a rozhodnutí úřadu zvrátit. Agentura Springtime tím ukázala, že úspěšný moderní lobbing se dělá veřejně, transparentně a efektivně.

Více informací o kampani naleznete zde